Första veckan med #midsommarutmaningen avklarad

Kaffe och glass

Hej kämpar,

En vecka avklarad, nio kvar. Nästa vecka handlar om träning, ett riktigt sammanträffande, eftersom jag idag fick ett mail om att mitt gym SATS stänger 31/5.

vecka 2: utmana ett mönster i din träning

Eftersom jag inte har något mönster i min träning så är det inte så svårt. Mitt nya mönster blir minst 30 minuter träning 5 dagar i veckan.

Middag idag blev resten av glassen från igår och en kopp kaffe.

Näringsvärde:

Protein: 15
Fett: 12
Kolhydrater: 2

Lunch

stuvad spenat och prinskorv

Näringsvärde:

Protein: 16
Fett: 65
Kolhydrater: 8

 

Frukost

2 stekta ägg, 3 Huså Fröknäcke med ost, 1 kopp kaffe

Näringsvärde:

Protein: 27,5
Fett: 45
Kolhydrater: 3,5

Totalt idag

Näringsvärde:

Protein: 60
Fett: 121
Kolhydrater: 13,5

Så totalt en jättebra dag näringsmässigt. Jag kommer fortsätta räkna, men jag kommer inte att redovisa allt jag äter här på bloggen, och inte näringsberkningarna heller, nu har ni sett hur jag äter under en vecka, jag hoppas ni fått lite inspiration. Lycka till med resten av utmaningen ni som är med, bara nio veckor kvar